Olen tosi harvoin kipeänä, mutta torstaiaamusta alkaen mulla oli karmea kurkkukipu. Yritin sitä perjantai-iltana lääkitä kurlaamalla Vana Tallinnaa ja neulomalla Noroa (tappaakseni yhden viiruksen toisella), mutta en varmaan tehnyt sitä tarpeeksi, koska lauantaiyönä heräsin kauheaan kipuun ja taskulampun valossa löysin kurkustani valkoisia pilkkuja. Ei siinä muu auttanut, kuin lähteä heti aamutuimaan hakemaan Turusta penisilliinikuuria… Lauantaipäivä menikin pääasiassa nukkuen – tosin mökin takana ”kenttäsairaalassa” auringossa maaten - bikinit päällä ja villasukat jalassa…

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Sunnuntaiaamuna olo oli kuin toisella ihmisellä! Löysin paikan, jota räkätit eivät olleet vielä bonganneet ja keräsin neljä rasiaa näitä:

 1728182.jpg

 

Karvisen intohimo on hankkia kaikenlaisia koneita. Perjantaina sain lahjaksi kulmahiomakoneen (eiks olekki romanttista?). Kun kysyin että mitä mä sillä teen niin vastaus oli että voin lainata sitä hänelle. En sit enää kysynyt mitä HÄN sillä tekee… Mielestäni hänellä on jo yksi kulmahomakone ja viimeeksi "minä" sain iskuporakoneen... Toinen viime päivien hankinta on tässä:

 

1728172.jpg

 

Klapikone!

 

Siitä on ollut puhetta jo pari vuotta, mutta mun mielestä se on samanlainen turhake kuin esim. silmukkamerkki tai bambubuikkoJ Onhan meillä kirveitä pilvin pimein ja mulla oma halkomislaitteeni! Iltapäivällä uutta aparaattia sitten kokeilemaan. Minä toipilaana pääsin koneenkäyttäjäksi (= painamaan nappulaa) ja homma oli niin hauskaa, etten meinannut malttaa lopettaa ollenkaan vaikka kesän ensimmäiset kanttarellit odottivat pääsyä kastikkeeksi:

 

1728179.jpg

 

Vatsa täynnä grilliherkkuja ja kanttarellisoosia odotellaan saunan lämpeämistä. Päätettiin venyttää ”pilalle” mennyttä viikonloppua vielä yön yli ja lähteä töihin vasta aamu-uinnin jälkeen…

 

Mukavaa kesäistä alkuviikkoa kaikille!

 

P.S. Seuraavaa postausta voikin taas odottaa...Sonera on sitä mieltä että meidän talossa pitää olla valokuituliittymä vaikkei ole niitä kuituja. Yhteydet on ollu poikki viime keskiviikosta lähtien...