Meikä lähtee nyt viikoks mökille!

Ohjelmassa matonpesua ja klapisulkeisia. On mul "vähän" lankaakin mukana ja puikoi ja ohjeit ja kaks dekkarii ja yks ihana hömppä (kiitos Nokian suuntaan).
Aurinko paistaa - ihan varmasti! Se on vaan sadepilvien takana piilossa![]()
Mukavaa elokuun alkua myös muille!








Kommentit