Mistähän tässä on kysymys kun musta tuntuu, että olen koko viikon kilistellyt puikkoja valoilla ja ilman sekä koukutellut pelkästään valoilla ja ainut työ, joka on tullut valmiiksi on tää:

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 2099662.jpg

Sukat kokoa 26-27, lankana Sisu (melkein koko kerä)

 

Nämä pikku tassunlämmikkeet menevät sunnuntaina Hyvän Mielen Torille Salon Seudun Kädentaitajien kojuun myyntiin muiden sukkien joukkoon. Sukkien lisäksi myynnissä on muitakin käsitöitä ja arpoja tyyliin ”joka arpa voittaa”. Arpajaisvoitot ovat luonnollisesti käsitöitä!

 

Olen ollut tällä viikolla aitiopaikalla. Kädentaitajat ovat saaneet tuoda torille meneviä töitään myös mun puotiini, josta ne haetaan lauantaina. Tunnustan! Olen avannut pussit ja kassit ja nuuskinut mitä ihanuuksia arpajaisvoitoksi ja myyntiin on menossaJ Taidokkaita kirjoneulelapasia, hienoja sukkia, huiveja, pannulappuja, tilkkutöitä ja vaikka vallan mitä! Arvatkaapa tunnenko oloni vähän pöljäksi yksien pienien sukkieni kanssa?! No laitoin mukaan parit muutkin vanhempaa tuotantoa olevat sukat ja jotain muuta pientä…

 

Viikko sitten perjantaina postipoika koki kauhunhetkiä tuodessaan puolilta päivin pari lähetystä. Heti kun laatikot saatiin sisälle, olin jo puukko kourassa avaamassa niitä ja ympärillä oli monta naista odottamassa sitä messuilta tuttua hassunhauskaa pompulalankaa. Lanka tuli ja meni saman tien. Toivottavasti postipoika oli vaan iloinen kun häntä oli odotettu ihan kuin Joulupukkia!  Nyt sitä on taas pieni erä puodissa…Siis lankaa – ei postipoikia.

 2099661.jpg

Mukavaa viikonloppua!

 

Sunnuntaina saadaan sytyttää ensimmäinen kynttilä!

 

P.S. Vink vink...Kuulin, että kojulle olisi tarvis lisämiehitystä iltapäivälle/alkuillalle! Itse olen sakinpettäjä ja menen Karvisen kaveriksi veneennostoon...Aikaistahan tämä on kun ei vielä ole edes jäitä...