Kierrätys ei ole mun juttu. Mä en koskaan tee löytöjä kirppareilta ja olen oikeastaan kateellinen niille, jotka tekee. Kaikkein mahdottomin turhake, mitä mun kaupas on myynnissä on parsinsieni. Kyllä mä mielummin myyn uutta lankaa hajonneiden villasukkien tilalle, kuin parsinsieniä! Olen mä silti tosi onnellinen kun äiti parsii mun sukatSilmänisku

Toisinaan meikäläinenkin repäisee ja sitten oikein kunnolla: Roskisdyykkarina! Kevällä löysin takapihan roskiksesta puisen keittiöjakkaran, joka näytti ihan mun puodin tyyliin sopivalta! Pohdin pari tuntia että kehtaanko ja sit kävin hakemassa sen pois. Se oli kulunut, vähän rikki ja kamalan viheräksi maalattu. Isä vei sen kunnostettavaksi ja olin melkein unohtanut koko jakkaran. Katsokaa kuinka hieno:

1277957286_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kiitos isä!

Kyllä tuon kanssa kelpaa kiipeillä lankahyllyille. Siinä on vaan yks vika: se on niin hieno etten raaski kiipeillä sen kanssa kun se saattaa kulua tai likastua...

Tällaistä löpinää tällä kertaa. KYHäilyt ei edisty. Jos sit ens viikolla...