Tervehdys!

 

Toi Susu kohkaa nyt koko ajan lankojensa, puikkojensa ja jonkun sytomyssykampanjan kanssa, joten mä päätin valloittaa tään blogin hetkeks. Ja ihan aiheellistakin on kun eilen oli eräänlainen juhlapäivä – eilisestä kolme vuotta taaksepäin mun perhe eli Susu ja Blogikuvaaja Karvinen näki mut ekan kerran! Mä tietysti valloitin ne heti eikä nekään mun mielestä olleet ollenkaan hassumpia tyyppejä. Silloin asustelin vielä Helsingissä äitikissan ja sisarusten kanssa. Noi mun nykyiset porukat ei ole kauhean kuvauksellisia, joten osallistun Kissakuvahaasteeseen kuvalla, jossa on äiskä ja velipoika vierailulla Turussa muutama kuukausi tänne muuttoni jälkeen:

 1264708887_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tuo pieni harmaa on pikkuveljeni, josta on kuuleman mukaan tullut niin komea, että uhkaillaan laihdutuskuurilla! Peräkammarin poika – vieläkin äiskän helmoissa. Mut arvatkaapa kumpi olen minä ja kumpi äiskä?

 

t. Tassu