Mun lankakauppa o ens perjantain 9.4. kiinni iha koko päivän.

 

Mää ole lakos.

 

No emmää ny ihan oikeesti lakos ol – Tyäasiois, mut kaupan ovi on kii.

 

Mää tatä lakkojuttua ole täsä miättiny ku se tuntuu ny oleva tänä kevään muati. Ja ku mää ole niin mukan näis päivänpolttavis jutuis et munki piti sit ruveta lakkoilema vaiks siit ei varma mittä hyäty ol. Haittaa voi kyl olla. Mut ku kaik muutki. Ja kyllähä mä jo viime kevään pidin itteni kans ne yyteetki ku se oli viime vuare muatijuttu (se oli nii hyvä homma et mä meinaan pittä ne yyteet tänä vuan kans).

 

Tassu ei kyl tykkää lakkoilijoist yhtää! Arvatkaa kummost oli tulla kotti töist tänä ja yrittä selittä KISSAL et ”Ei ollu kaupas sun lempisuikaleit. Lihahylly oli iha tyhjä. Mä löysin näit hookoon viljapossu minuuttisuikaleit. Ne oli ainoat maustamattomat (ja on niiski vähä suala). Maist ny edes vähä! Emmää sil mittää voi ku ne elintarvikeihmiset o lakos! Ostimmää sentäs hätävaraks seitikuutioit…”

 1270668286_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Voiks kissa enää kiukkusemmalt näyttä?

Kyl mää kamalasti toivo ettei perjantain kovi moni ihmine jää ilma lanka. Mä tiädän et se on monel melkkest yhtä tärkkiä juttu ku Tassul ne possun sisäpaistisuikaleet. Mut olkaa järkevi ja hamstratka torstain jooko! Ja lauantain o lakko jo ohitte ja kauppa auki niinku lauantain kuuluuki eli 9-13.

 

Toine juttu mikä mua pikkase hualestutta o et mite noit perjantaiseura naise Jossu ja Sukka-Mari ny pärjää ilman tavanomaist viikonnollauspalaveria ja lankaterapiasessiota. Ja mite mää? Alkaaks mul viikonloppu ollenkaa?