Villikissa haastoi mut viime sunnuntaina parisuhdekyselyyn. Olin silloin niin kiukkuinen, että vastaan vast nyt kun pahin höyry on päässyt ulos...

Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun?
Ei me tunnettu. Me vaan alettiin oleen. Karvisen mukaan se oli ”hallittu riskinotto”


Kuka pyysi ketä ulos?
Karvinen. Mä en olis kehdannu. Enkä edes halunnu. Miehet vaan sekoittaa hyvin sujuvan vanhanpiian elämän.


Kuinka vanhoja olette?
Minä 42 ja blogikuvaaja 46 (kait)


Kumman sisaruksia näette enemmän?

Varmaan yhtä vähän kummankin. Ehkä mun kuitenkin enemmän.

Onko teillä yhteisiä lapsia?

Tassu

 

1239217044_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Entä lemmikkejä?

Hups! Tais mennä tuohon edelliseen. Eli AU Norjalainen Metsäpöljä Herra Hassu Tassu Kissanen, eli Blogikissa

Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana?

Vaikeita tilanteita aiheuttaa luonteiden ja arvojen erilaisuus. Milloin mistäkin aiheesta…

Kävittekö samaa koulua?
Ei


Oletteko kotoisin samasta kylästä?

Ollaan naapurilähiöistä mut törmättiin vasta keski-ikäisinä.

Kumpi on älykkäämpi?
Kumpikin on älykäs omalla tavallaan… Karvis on "perheen" aivot ja minä tunne.

Kumpi on herkempi?

Molemmat varmaan mut se tulee esiin eri tavalla ja eri asioissa. Minä itken, raivoan ja kiukuttelen ja Karvis on hiljaa.

Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona?

Pippurimyllyssä (ekat treffit oli siellä) joten vähintään kerran vuodessa palataan…

Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet?

Hampuri

Kummalla on hullummat eksät?
Molemmilla on aika hulluja mutta taas kerran – eri tavalla. Karvisella on niitä enemmän joten joukkoon mahtuu ihan normaalejakin ja kivoja… Ja varmaan ne exät pitää meitä hulluina:-)


Kummalla on pahempi temperamentti?

Luulen että mulla. Ainakin minä olen räjähdysherkempi…

Kumpi laittaa ruoan?

Silloin kun ollaan yhdessä niin tehdään yhdessä. Mä olen usein siinä hommassa se päällepäsmäri. Mut Karvis tekee maailman parasta pyttipannua!

Kumpi on sosiaalisempi?


Kumpi on siisteysintoilija?
En minäkään intoilija ole (nykyään) mut ehdottomasti mä!

Kumpi on itsepäisempi?
Molemmat, mutta eri asioissa


Kumpi vie suuremman osan sängystä?

Minä. Me kun yleensä nukutaan Tassun kanssa niin, että minä olen kulmasta kulmaan ja Tassu toisessa kulmassa. Karviselle jää sit se toinen kulma…

Kumpi herää aikaisemmin?

Minä! Olen aamuihminen, mutta en yhtään kestä sitä jos mun pitää PUHUA jonkun kanssa ensimmäisen tunnin aikana heräämisen jälkeen. Tykkään aamuista itseni kanssa.

 

Missä ensimmäiset treffinne olivat?
Pippurimyllyn alakerran baarissa, josta sit mentiin ylös syömään.

Kummalla on suurempi perhe?
Mulla

Saatko usein kukkia?

Viime lauantaina sain keltaiset tulppaanit, kun itse laitoin ne ostoskärryyn… Lahjoja tulee kyllä useinkin…työkalusarjoja, porakoneita tai viimeeksi kameran jalka…

Kumpi on mustasukkaisempi?
Ei kumpikaan ole osoittanut sellaisia piirteitä. Paitsi molemmat ollaan mustiksia Tassusta…

Kuinka kauan kesti, ennen kuin suhteesta tuli vakava?
Onks tää vakavaa?


Kumpi syö enemmän?

Minä määrällisesti. Karvis on syövinään vähän, mutta ei mitään terveysruokaa…

Kumpi pesee pyykit?
Kumpikin omansa.

Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa?

Jaa…tää on vaikea! Karvinen surffaa koko ajan, mutta kuka osaa päivittää blogia…

Kuka ajaa autoa, kun olette yhdessä?
Karvinen. Mä neulon!

Haastan tähän Jossun sekä Viuhtin.

Mut ei oo pakko osallistua. Minäkin äsken varmistin Karviselta että passaako hälle jos tällaista hömpänpömppää nettiin laitan... Ei se kieltänytkäänSilmänisku