On se kyllä kummaa miten aika rientää! Yhtään se ei kysy multa lupaa vaan mennä kooheltaa vaan eteenpäin niin ettei perässä meinaa pysyä. Onks se ny muka oikein? Kysyn vaan… pikkuisen olen niin kuin nyreissäni Ajalle!

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Tää blokikin otti ja täytti vuoden eikä puhunu mulle mitään! Mä kyllä ihan hyvin ymmärrän jos joku täyttää esim. 43 vuotta, niin sellaista ei pahemmin viitti mainita mut yksvuotissynttärit pitäis kyl muistaa. Mun mielestä ainaski.

 

No sit kun tään huomasin niin muisteloihin piti heti ryhtyä. Vuos sitten olin ihan innoissani kun olin ihan itse osannut luoda tuollaisen blokin Vuodatukseen (on muuten tosi käyttäjäystävälliset opastukset – kiitos ja kumarrus! Myös perjantaiset livetukisessiot Jossun kanssa sekä Tuomen rohkaisut auttoivat pahimman yli ). Ja ensimmäinen kirjoituskin kuvien kanssa oli julkaistu. Erityisen leuhka olin siksi, että Karvinen (=nykyinen virallinen Blogikuvaaja) piti ajatusta tyhmänä eikä avustanut yhtään! Itse asiassa suhtautui koko hankkeeseen kovasti miinusmerkkisesti… Ehkäpä juuri hänen kiusakseen Susun Silmukat näki päivänvalon. Kiitti vaan Karvis!

 

Korkealentoinen aloitustavoitteeni oli kirjoitella hirmuisen älykkäitä analyyseja langoista ja pitää kirjaa omista neuleistaniJ Toisin kävi… Ainokaistakaan "älykkäksi" tulkittavaa kirjoitusta en muista julkaisseeni, mutta hömppää sitäkin enempi. Tilastoista tykkäävänä tein pienen analyysin ja onneksi sentään yli puolet jutuista liittyy edes jotenkin käsitöihin… Blogikissa on päähenkilönä 10%:ssa tarinoista ja sivuhenkilönä melkein kaikissa. Melkein yhtä monta tarinaa on aiheuttanut alituinen mökkihöperyyteni, jonka jaan Blogikissan ja –kuvaajan kanssa yhtä intensiivisesti. Yhteensä suunnilleen 170 kertaa on olevinaan ollut jotain mahdottoman tärkeää sanomista! Onko se sittenkään mikään ihme – kyllähän multa tuota puhetta syntyy liiaksikin…

 

Hassuinta kaikessa on, että ihan oikeasti joku vielä käy näitä höpöhöpöjä lukemassa! Tänään oli jo yli 19000 kertaa käyty Susun Silmukoissa eikä ne mitenkään kaikki voi olla mun omia, Blogikuvaajan tai isän ja äidin visiittejä! Kommenttejakin on tullut yli 700! Lämmin kiitos kaikille lukijoille ja kommentteja jättäneille! Mukamas päiväkirjaa itselleni pidän mutta ihan oikeasti on hauskaa lukea kommentteja ja tutustua niiden välityksellä uusiin mielenkiintoisiin sivuihin! Vaikka Tassulla onkin paljon enempi kavereita kun mulla… Jospa uuden nopean tietokoneen myötä minäkin kommentoisin enempi kuin ennen…

 

Ettei tulisi ihan kuvaton postaus niin pitänee kertoa, että yhdellä meistä oli kova toipuminen mökkijoulusta:

 2190223.jpg

Sen sijaan minä, joka olen tunnetusti kieroon kasvanut, olin innoissani päästessäni töihin! Varmaan aiheutan kauheita mustia kateuden hetkiä (tai sit joku soittaa valkotakkiset), mutta ihan oikeasti oli kivaa lomailla viis päivää mutta ihan yhtä kivaa oli taas palata töihin! Ennen joulua jo kerroin "siivonneeni" puotia ja nyt on tuloksia katseltu sillä silmällä et taas on yli 500 kerää lankaa, jotka haluis olla jossain muualla kuin meillä ja ihan mukavaan hintaan… Tarkemmat tiedot löydät täältä tai ihan livenä puodistani.

 

Minä en noitten arvontojen systeemejä tunne, ja vasta kaksi kertaa olen muiden arvontaan osallistunut, mut kun tuo synttäri jäi juhlimati niin voisihan sitä yhyttää sen, joka bongaa lukeman 20000 mittarissa! Laita viesti niin jotain pientä kivaa tulee paluupostissa!

 

Ja nyt odottelemaan kaksvuotispäiviä…blogikissan nimittäin!