Tervehdys pitkästä aikaa! Kissakuvahaaste oli lomilla, joten meikä on viettänyt viime aikoina hiljaiseloa täällä blogissa. No onhan Susu joskus omissa jutuissaan vähän kertonut mitä mulle kuuluu mutta itselleni ei ole suunvuoroa juuri annettu. Tällä kertaa haasteen aiheena on ikkuna:

1241465039_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja just nyt kenkuttaa ankarasti! Arvatkaapa onko muka hauskaa katsella lintuja parvekelasin läpi? Varsinkin kun olen saanut tottua oikeaan kissanelämään melkein viikon Mummin ja Pappan mökillä!

Porukat olivat jossain reissussa ja minä pääsin myös lomalle! Kyllä oli kivaa! Ekana iltana oli vähän outoa kun porukat ei ilmestyneetkään paikalle, mutta jo toisena päivänä viihdyin ulkona puoleen yöhön. Mummi oli kuulemma ollut hermona... Eihän sitä kissa voi vastata huuteluihin jos on just joku mainio hiiripaisti kiikarissa!

Vappuna sinne mökille tuli vieraita ja minä olin tietenkin koko juhlien itseoikeutettu päätähti! Koko porukka huomioi minua niinkuin pitääkin ja ahventa tuli kuppiin ihan kohtuullisesti. Sain maistaa myös siikaa ja sekin oli hyvää. Voisi se Pappa antaa vähän kalastusohjeita Karvisellekin! 

Kaikki hyvä loppuu aikanaan ja eilisiltana minut tuotiin kotiin. Sain kunnon ahvenpussin matkaevääksi ja massu täynnä menin tapani mukaan saunaan nukkumaan. Susu tuli kotiin suunnilleen tunnin kuluttua. En ollut huomaavinani. Hirveän lässytyksen ja maanittelun jälkeen Se sitten ryömi lauteitten alle mua tervehtimään. Annoin sen silittää mut en viitsinyt kehrätä. Illemmalla annoin myös harjata turkkiani. Kyllähän te tiedätte, että reissussa rähjääntyy - turkissa oli ihan kiva määrä roskia ja takkuja ja kolme punkkia. On se kuitenkin hyvä että mulla on tuollainen palvelija, joka auttaa turkinhuoltotoimissani. Vähän neljän jälkeen aamuyöllä tulin siihen tulokseen, et toi äiskä on sittenkin ihan ookoo tyyppi. Kehräsin sitten viiden päivän edestä oikein urakalla loppuyön.

Ikkunaan palatakseni...huomatkaa kuononi kulmikas asento tässä kuvassa:

1241465051_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ei riitä, että Susu poukkoilee pihalla kuvaamassa joutsenia ja muita vesilintuja. Että sen pitää vielä rapsuttaa naapurin koiraakin! Jotain rajaa!

Terkuin, Tassu

P.S. Reissuraporttiakin on kuulemma tulossa kunhan blogikuvaaja saa kaikki 500 matkakuvaansa järjestykseen...