Mistä ihmeestä mä voisin tietää miltä näyttää traktorinjälki? Olen asunut koko elämäni kaupungissa eikä täällä saaressakaan oo traktoreita näkynyt. Zetor on mun mielestäni yks baari pääkaupungissa.

Elokuun alussa päätin vääntää kaikki Kyhäilyt valmiiksi vaikka aika oli ohi. Pitkin kevättä monissa blogeissa vilahdellut Zetori oli aloituskaaviossaan ja tartuin siihen lomaviikollani. Ohjeena oli vaan se kakkoskaavion suurennos printattuna. Mitä sitä nyt turhia papruja mukanaan kuljettelemaan. Muistelin, että ohjeessa oli sanottu kaavion käyttäytyvän ”hieman omituisesti” joten annoin asian olla ja pistelin silmukkaa toisen perään ajattelematta asiaa sen enempää. Aika nopeasti huomasin, ettei mun huivistani tule ihan muistikuvani mukaista mut ajattelin et tehdään sit oma sovellus…

 

Lanka hupeni, silmukat lisääntyi huimaa vauhtia eikä tekele näyttänyt huivilta ollenkaan. Puikot pois työstä ja…

 

Komeaa röyhelöä mutta missä on se traktorinjälki?

Vasta nyt tuli mieleen avata netti ja katsoa ohjetta tietsikan ruudulta.

Kun kesäkuussa printtasin ohjeen niin printteristä oli punainen väri loppu. Ihan pikkuinen yksityiskohta oli jäänyt kaaviosta pois…

 

Minähän en pura mut nyt oli pakko. Ja mikäs se oli purkaessa näin kauniissa loppukesän illassa:

 

Tässä ollaan. Kyllä siitä vielä huivi tulee. Ennenmmin tai myöhemmin. Uskokaa tai älkää.

 

Luulenpa että mulla on ollut koko kesän aivot lomalla. Ei uskois että mä teen oikeasti töitä neuleiden kanssa. Mun ”asiantuntevien” neuvojen mukaan Tassun Kummitädin Aeolianistakin olisi tullut vaan puolikas…

Oliskohan syytä lisätä tänne blogiin kategoria, jonka nimi on "Mokat ja muut töppäilyt"?