”Maallikko sanois et on joku tulkinnut ohjetta vähän väärin”

Tää oli Blogikuvaaja Karvisen kommentti pitkän hiljaisuuden jälkeen tässä päivänä eräänä, kun iloisena näytin miksi joululahjalangat ovat tulleet…

 

Malli: Harmaa kaulushuivi lehdestä "Koko perheen neuleet" kokolailla mukaeltuna. Alkuperäinen ohje oli Sandnesin Smartille. Tätä mallia olen kuolannut jo jonkin aikaa…koska tykkään noista vinksahtaneista malleista. Onkohan tämäkin joku persoonallisuuspaljastus:-)

 

Lanka: Miehustassa Gjestal Bris (50%villaa, 50% soijaa, 50g=100m) 356 g ja kauluksessa Rowan tapestry (70% villaa, 30% soijaa, 50g=120m) 72 g. PYÖRÖpuikot 6 ja 5.

 

Rowanin lanka on seurausta syrjähypystäni Lankabaariin viime kesänä. Bris oli blogikuvaajan joululahja mulle. Sitä saa mm. mun kaupasta. Paketoin sen ihan itse omatoimisesti pakettiin, jonka sitten "yllättyneenä ja ihastuksissani" avasin. Pari päivää myöhemmin sitten ilmoitin, että mun joululahjalangat on edelleen maksamatta… Sain ”joululahjaksi” myös ihan elävän Brisin: Pieni Boxeripoika kävi puodissa minua tervehtimässä ennen lähtöään kasvattajaltaan uuteen kotiinsa juuri jouluaaton aattona. Voi miten suloinen se oli!

 

Min oon rakastunu. Ei voi mittään. Bris on ihanaa ja vaikka olen tehny siitä jo kaks Clapotista ja tään hassutuksen niin sormet syhyy edelleen. Palmikkoneule luonnonvalkoisesta…???