Edellisyönä heräsin kahdelta. Kierin ja pyörin sängyn pohjalla. Välillä oli kuuma, välillä oli jos jonkinmoista syrämäentykytystä ja ihan selvästi verenpainekin pilvissä! Mietin syytä moiseen kamalaan oloon...

Mä en ollut kahteen päivään neulonut tai virkannut yhtään!

Ne oli siis vieroitusoireita. Sormi oli niin pipi, ettei kässyistä tullut mitään. Onneksi se ei estänyt mökin lattian kuuraamista juuriharjallaHymyKristiinaS vinkkasi kommentissaan sormiteipistä Yllättynyt

1273895467_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

KIITOS SINULLE, joka mopsien kanssa neulot! Olet ihana ihminen! Nyt neulominen sujuu taas ja illalla vähän virkkasinkin. Tämä on mainiota tavaraaHymy

Niinpä niin...ilahduin sormiteipistä niin, että sekopäisenä menin ilmoittautumaan mukaan KYH:een... Sukka-Mari yllytti ja mä sanoin monta kertaa et "Mä en ainakaan"...  Kun vielä kuuntelin Jossun suunnitelmia niin menoahan se oli. Varsinkin kun olin juur saanut "uuden" sormen. Vaikka kauhean pontevana pistän hanttiin et mihinkään nettitempaukseen en osallistu niin kuinkas kävikään... Eilen paasasin jo KesäYön Hullutuksesta suu vaahdossa Piikullekin.

Äkkiks sitä mieles muuttaa vai kui?

P.S. Ens vuonna mä sit varmaan osallistun niiden hullutustöiden kanssa Fufoiluun...